Πρόγραμμα συνεντεύξεων υποψηφίων Ιεροδιδασκάλων Ισλαμικής Θρησκείας στη Μουφτεία Διδυμοτείχου
|
25 Αυγούστου 2020 |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΕΝΗΣ ΘΕΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ
|
21 Αυγούστου 2020 |
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 21-08-2020
|
21 Αυγούστου 2020 |
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ 3445 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|
20 Αυγούστου 2020 |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΙΕΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΜΟΥΦΤΕΙΑ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ
|
19 Αυγούστου 2020 |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
|
18 Αυγούστου 2020 |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΥΣΔΕ
|
18 Αυγούστου 2020 |
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΠΥΣΔΕ 14-08-2020
|
14 Αυγούστου 2020 |
ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΥΣ 2020-2021
|
13 Αυγούστου 2020 |
ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΥΣΔΕ ΕΒΡΟΥ 06.08.2020
|
08 Αυγούστου 2020 |
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
05 Αυγούστου 2020 |
ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ 2020-2021 (04.08.2020)
|
04 Αυγούστου 2020 |
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021 (31.07.2020)
|
01 Αυγούστου 2020 |
ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021
|
31 Ιουλίου 2020 |
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ
|
31 Ιουλίου 2020 |
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|
31 Ιουλίου 2020 |
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 4ου ΕΠΑ.Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
|
30 Ιουλίου 2020 |
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
28 Ιουλίου 2020 |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ
|
21 Ιουλίου 2020 |
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
|
13 Ιουλίου 2020 |
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2019-2020
|
10 Ιουλίου 2020 |
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΕΠ
|
09 Ιουλίου 2020 |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ 2020-2021
|
08 Ιουλίου 2020 |
ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΙΟΥΝΙΟΣ 2020
|
08 Ιουλίου 2020 |
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 4ου ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
|
08 Ιουλίου 2020 |